Retur si schimb
Clientul are dreptul sa notifice in scris vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform OUG34/2014. In cazul in care clientul opteaza pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile decurge din momentul receptionarii produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b).
Momenul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care vanzatorul, mbmstudio.ro, accepta comanda plasata de catre client.
Momentul incheierii contractului pentru comenzile unde clientul opteaza sa preia produsul din depozit, este momentul emiterii documentului fiscal. In concordanta cu legislatia in vigoare daca partile au convenit astfel (conform OUG34/2014, Art.6, aliniatul 5) , contractul se va incheia in spatiul comercial si astfel nu mai exista posibilitatea de Retragere in termen de 14 zile.
Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va trimite un email cu solicitarea catre adresa beautystylenadynn@gmail.com, urmand sa primesca un raspuns in maxim 5 zile lucratoare ( in perioada unor campanii sau promotii speciale termenul poate fi de maxim 8 zile lucratoare). Dupa primirea raspunsului, in momentul in care expediati produsul, va rugam sa ne transmiteti pe aceeasi adresa, beautystylenadynn@gmail.com urmatoarele date: firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia. Clientul are obligatia legala de a expedia produsul catre adresa comunicata, in termenul de maxim 14 zile de la primirea raspunsului de la vanzator. Clientul conform reglementarilor legale suporta costurile de transport aferent returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intra in atributia clientului si a firmei alese de acesta (recomandam ambalarea corespunzatoare, asigurarea coletului de catre client si ambalajul original). Produsul va fi expediat de catre client catre mbmstudio.ro ale carui date de contact le regaseste mai jos , doar dupa ce are confirmarea pe email a vanzatorului.
In cazul solicitarii unui alt produs, daca valoarea acestuia este mai mare decat cea initiala, se va achita diferenta. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014. Vanzatorul, va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014.
Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, nefolosit, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite, returul este considerat nul de drept.